ΝΕΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΝΔ ΠΙΕΡΙΑΣ



Συναντήσαμε το μέλος της ΝΟΔΕ ΝΔ Πιερίας κ. Συμεών Σίμο και τον ρωτήσαμε, αν θα είναι υποψήφιος για πρόεδρος της ΝΟΔΕ και μας απάντησε τα εξής :

"Γνωρίζω αγαπητοί μου φίλοι ποιοι είναι οι λόγοι που σας οδήγησαν κοντά μου να με αιφνιδιάσετε, ρωτώντας με, αν θα είμαι υποψήφιος πρόεδρος για την ΝΟΔΕ ΝΔ Πιερίας. Στη Νέα Δημοκρατία έχω εκλεγεί, όπως και για τα συνέδρια της, από τους πρώτους. Βρίσκομαι στη νομαρχιακή επιτροπή του κόμματος.

Σήμερα πιστεύω πως παρά την υποβάθμιση που έχουν υποστεί οι νομαρχιακές και τοπικές επιτροπές κατά το παρελθόν, έχουν ανάγκη να υπηρετηθούν και να εξυπηρετηθούν οπωσδήποτε όλοι αυτοί που τίμησαν τον χώρο αυτόν και όχι μόνον, αλλά να διατηρείται η βάση και η βάση αυτή να επεκτείνεται όσο είναι δυνατόν επί τω βέλτιστω.

Προσωπικά μπορώ να προσφέρω και μάλιστα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, που επιβάλλεται τώρα από τον αντιπολιτευτικό θώκο να υπάρχουν οι νομαρχιακές αυτές, γιατί οπωσδήποτε είναι υπόχρεες να αντιπαραθέσουν επιχειρήματα, απόψεις και θέσεις έναντι των άλλων κομμάτων και πάντοτε με ευγενή και δημοκρατικό τρόπο όπως συνηθίζει η Νέα Δημοκρατία. Η διατριβή μου σε αυτήν μου επιτρέπει να πω ότι μπορώ να υπηρετήσω σε όλους τους τομείς, όπως στα αγροτικά, όπου υπηρέτησα, στα εργασιακά, στα πολιτικά, στα πολιτιστικά και οπωσδήποτε και σε όλα τα πολιτικά δρώμενα εδώ του τόπου.

Επιφυλασσόμενος για κάθε ενέργεια εις το μέλλον για την αίτηση μου στον χώρο αυτόν, δηλώνω πως οπωσδήποτε, επειδή μέσα στις προθέσεις των φίλων μου που με παροτρύνουν να είμαι υποψήφιος είναι και η άποψη ότι ο κ. Σίμος μπορεί να ανταπεξέλθει στα πιο πάνω που εξέθεσα, πιστεύω πως θα είμαι υποψήφιος για το κόμμα".


http://lefteria.blogspot.com/2010/04/blog-post_7587.html