ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Υποψήφιος Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κατερίνης



Βιογραφικά Στοιχεία
Γεννήθηκα στην Κατερίνη το 1959.
Είμαι παντρεμένος με την Γεωργίου-Κίτσιου Ευδοκία (Κική), Διευθύντρια του Γραφείου
Υποστήριξης Νομάρχη Πιερίας.
Έχουμε δυο παιδιά, τη Δέσποινα, φοιτήτρια στην Πολυτεχνική Σχολή του Α.Π.Θ. στο τμήμα
Χημικών Μηχανικών και το Δημήτρη, μαθητή της Γ’ Λυκείου.
 Το 1981 αποφοίτησα από την Εθνική Ακαδημία Σωματικής Αγωγής (Ε.Α.Σ.Α.) Θεσσαλονίκης με ειδικότητα Ποδόσφαιρο και εξομοίωση πτυχίου από ΤΕΦΑΑ του Α.Π.Θ. (1991).
 Το 1991 παρακολούθησα και αποφοίτησα από τη ΣΕΛΜΕ Αθηνών
 Το 1995 απέκτησα το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Προπονητικής από το ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής του Δ.Π.Θ.
 Την περίοδο 1984 – 1991 διορίστηκα στη Χαλκίδα και εργάστηκα σχολεία της περιοχής. Παράλληλα εργάστηκα ως Προπονητής Ποδοσφαίρου στα σωματεία του Ν. Εύβοιας Α.Σ. Ελλήσποντος Ν. Λαμψάκου & Α.Ο. Ν. Αρτάκης.
 Το 1991 εγκαταστάθηκα στη Κατερίνη και εργάστηκα στο ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης, όπου δίδαξα το μάθημα της Παιδαγωγικής Γυμναστικής στου φοιτητές του Α΄ έτους.
 Την περίοδο 1995 – 2004 εργάστηκα στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης. Παράλληλα εργάστηκα ως Προπονητής Ποδοσφαίρου στα σωματεία του Ν. Πιερίας ΠΑΕ Πιερικός, ΜΑΕ Ποντίων & Ακαδημία Πλαταμώνα.
 Κατά τα έτη 2004 – 2007 διετέλεσα Νομαρχιακός Υπεύθυνος Μαζικού & Αναπτυξιακού Αθλητισμού του Ν. Πιερίας. Στην διάρκεια της θητείας μου συνεργάστηκα με όλους του Δήμους του νομού μας και με τους συλλόγους ΑΜΕΑ, διοργανώνοντας προγράμματα άθλησης για τους πολίτες.
 Από το 2007 έως σήμερα είμαι Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής στους νομούς Πέλλας & Πιερίας. Τη χρονική περίοδο συνεργάστηκα με Φορείς της τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Εκπαίδευσης και ανέλαβα πρωτοβουλίες για την ίδρυση και λειτουργία καινοτομιών στην Εκπαίδευση. Ενδεικτικά αναφέρω το πρόγραμμα εκμάθησης Κολύμβησης στους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της πόλης μας και το δίκτυο Ποδηλάτου στο Ν. Πέλλας.
 Έχω συμμετάσχει στην εκπόνηση έρευνας και στη συγγραφή πληθώρας συγγραμμάτων και άρθρων πολλά εκ των οποίων έχουν δημοσιευθεί σε αναγνωρισμένα περιοδικά του κλάδου. Επίσης υπήρξα εισηγητής σε πολλά συνέδρια και ημερίδες.
 Είμαι ιδρυτικό μέλος του :
 Συνδέσμου Κριτών Στίβου Ν. Πιερίας
 Συνδέσμου Προπονητών Ποδοσφαίρου Ν. Ευβοίας
 Διετέλεσα Πρόεδρος του:
 Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Κατερίνης
 Συλλόγου Καθηγητών Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Πιερίας
 Είμαι μέλος του :
 Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών
 Εστίας Πιερίδων Μουσών
 Είμαι εθελοντής αιμοδότης στον Ποντιακό Σύλλογο Κατερίνης «Παναγία Σουμελά».


Ζητώ τώρα να μου δώσετε την ευκαιρία να προσφέρω τις γνώσεις και την εμπειρία μου, στον τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και αγαπώ.