Η αισιοδοξία, η ελπίδα, η προσπάθεια, ο αγώνας ο μακρύς είναι ο μονόδρομός μας, είναι η Ιθάκη μας.


[...]Για να κερδίσουν οι νέοι το αύριο, χρειάζεται θέληση, γνώση, υπευθυνότητα, κόπος, προσπάθεια για δημιουργία. Χρειάζεται ανοιχτά αυτιά και καθαρές κουβέντες. Διάλογος. Επικοινωνία. Αμεσότητα. Στηρίζω το Νίκο το Μακρίδη για την προσπάθεια που κάνει. Τον στηρίζω επειδή μου έδειξε πως ξέρει να ακούει. Πως δεν έχει ανάγκη από το περιζήτητο πλέον δημόσιο χρήμα. Δεν μπορώ να τον βάλω στο ίδιο τσουβάλι με τους άλλους. Διότι ακόμη δεν έχει κάνει κεντρική πολιτική εκ των έσω. Στα καλά του θα είμαι μαζί του. Και στα λάθη του θα είμαι εκεί για να τα διορθώσει. Δεν είναι πάνω από κανέναν μας.Δεν θέλει να είναι περισσότερος ή λιγότερος από οποιονδήποτε άλλον. Αυτός αυτή τη στιγμή είναι η γενιά των 30. Στην πολιτική. Με τα καλά του και με τα άσχημά του. Ξέρει πως θα είμαι ο πρώτος που θα του κάνω παράπονα αν κάτι δεν πάει καλά. Εγώ όμως μια ευκαιρία του τη δίνω. Τόσο στον ίδιο όσο και στην ίδια τη γενιά μας.[...]

Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης
Συγγραφέας