Συνέντευξη με τον Θωμά Παντζιάλα

1. Θα θέλατε να είστε υποψήφιος στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές?

"Δεν επιθυμώ να πολιτευτώ και δεν είναι στα άμεσα σχεδιά μου. Υπάρχουν πιο άξιόλογα άτομα και με μεγαλύτερη συμμετοχή στα κοινά σε σχέση με μένα. Ίσως στο μέλλον μπορεί να ασχοληθώ υπό τις κατάλληλες συνθήκες και σε άλλο επίπεδο να προσφέρω περισσότερα.

Δηλώνω όμως την αμέριστη στήριξη μου στον φίλο μου Νίκο Μακρίδη, εάν πάρει την απόφαση να δηλώσει υποψήφιος είτε στον δήμο είτε στην περιφέρεια."


2. Ως πρώην πρόεδρος κομματικής νεολαίας, συγκεκριμένα στην ΟΝΝΕΔ ΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ίσως κάποιοι να θεώρησαν την παραίτηση σας ως βήμα για τις εκλογές αυτές.

"Δεν νομίζω ότι η παραίτηση μου είχε να κάνει με τις καλλικρατικές εκλογές και ούτε ποτέ είχα δηλώσει κάτι το ανάλογο, άλλωστε είχα δηλώσε πως είχε έρθει το πέρασμα του χρόνου και η τοπική πρέπει να έχει νέο πρόεδρο, νεότερο από μένα."

3.Δηλώνετε υπέρ του Νίκου Μακρίδη, πιστεύετε πως θα είναι υποψήφιος στις καλλικρατικές εκλογές?

"Θα ήταν ψέμα αν έλεγα πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον από την μεριά του. Είτε στον δήμο είτε στην περιφέρεια, ο Νίκος μπορεί να προσφέρει, το έχει αποδείξει άλλωστε. Καλά θα ήταν να ρωτήσετε και τον ίδιο."

4. Είστε πολύ καλοί φίλοι οι δυο σας, τελικά τί ισχύει, ο δήμος ή η περιφέρεια?

"Προσωπική γνώμη δεν μπορώ να έχω ούτε να γνωρίζω τι επιθυμεί ο Νίκος. Οι περισσότεροι τον επιθυμουν στην περιφέρεια, τώρα δεν θα μου κάνει καμία έκπληξη να δηλώσει υποψηφιότητα για τον δήμο. Όπου μπορεί να είναι χρήσιμος."

5. Είναι αλήθεια ότι είχε συνάντηση με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη?

"Είναι αλήθεια ότι τον συμπαθεί πάρα πολύ ο Νομαρχης Θεσσαλονίκης, κάτι παραπάνω δεν μπορώ να πω..."

6. Σας βλέπουμε μαζί σχεδόν καθημερινά, μήπως ετοιμάζετε κάτι το ενδιαφέρον πολιτικά?

"Αυτό που ετοιμάζουμε είναι η επόμενη κίνηση της Κ.Ε.ΠΟ. Πιερίας, η συλλογή τροφίμων όπου σύντομα θα δημοσιευθεί και σχετική ανακοίνωση. Πολιτική κίνηση δεν υπάρχει σας διαβεβαιώνω ή παρόμοια σκοπιμότητα. Σας καλούμε και εσάς να συμμετάσχετε κ'εσείς προσφέροντας λίγα τρόφιμα σε οικογένεις όχι τόσο τυχερές από τις δικές μας."

7. Θα επιμείνω λίγο στο πολιτικό κομμάτι, για εσάς που πιστεύετε θα δηλώσει υποψηφιότητα ο Νίκος Μακρίδης?

"Όπου και να δηλώσει θα είμαι δίπλα του, δεν νομίζω ότι μπορώ να πω παραπάνω διότι δεν είμαι ο Νϊκος Μακρίδης."

8. Πως βλέπετε τις ως τώρα υποψηφιότητες για δημάρχους στην Πιερία από όλα τα κόμματα?

"Αν κάποιος μπορεί να προσσφέρει περισσότερο ας δοκιμάσει, ο κόσμος θα επιλέξει τον καλύτερο. Όλοι είναι καλοί και όλοι είναι κακοί. Αν με ρωτάς με πρόσχημα τον δήμο νότιας πιερίας όπου και είναι η καταγωγή μου και τον ντόρο που έχει γίνει σχετικά με χρίσματα από την Νέα Δημοκρατία θα πω πως και πάλι ο κόσμος θα επιλέξει τον καλύτερο υποψηφιό είτε με χρίσμα είτε χωρίς."

Npieria