ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΘΩΜΑ ΠΑΝΤΖΙΑΛΑ

Φίλοι και Φίλες,

Ήρθε το πέρασμα του χρόνου για να δοθούν ευκαιρίες σε νεότερα στελέχη, να αποδείξουν την αξία τους μέσα από την νεολαία της παράταξης μας.

Συγχαρητήρια στον νεοεκλεγέντα πρόεδρο ΟΝΝΕΔ ΠΙΕΡΙΑΣ Παύλο Παυλίδη, στον οποίο ανακοινώνω την παραίτηση μου από την προεδρία της ΟΝΝΕΔ ΘΕΙΑΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.

Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Σωτήρη Εγγλέζο για την ώθηση που μου έδωσε και για τα πρώτα μου βήματα στο να ασχοληθώ με τα κοινά της παράταξης μας. Τον πρόεδρο ΟΝΝΕΔ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Νίκο Μακρίδη που με στήριξε δυναμικά τα τελευταία δύο χρόνια και τον οποίο θεωρώ αδελφό μου.
Ευχαριστώ τους γονείς μου και την σύζυγο μου που σε κάθε μου βήμα, σε κάθε επιλογή μου ήταν δίπλα. Τέλος ευχαριστώ όλους εσάς για την δύναμη και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε να σας εκπροσωπήσω ως στέλεχος της μεγάλης παράταξης της Νέας Δημοκρατίας.

Με τιμή,

Θωμάς Παντζιάλας